..::AiN d'HeArTy::..

...::foLLoweRs::...

Tuesday, January 25, 2011

tHe aRRivaL oF new faMiLy meMbeR

sekali lagi i need to face rasa sakit bersalin...aduh3...sakit yg x tahu nk cakap mcm mana...x dapat digambarkan...antara hidup dan mati...alhamdulillah; selamat kedua2nya

what a beautiful lovely girl...arrived in our family setelah berhempas pulas bertarung nyawa mengeluarkan dari rahim yg di bawa ke hulu ke hilir selama 9 bulan...x dapat di gambarkan kegembiraan mama & papa menyaksikan kelahiran our 4th kid to the world...insyaAllah, akan kami bersama2 menjaga anugerah Allah yg ke-4 ini kepada kami...semoga mama & papa berjaya membesarkan dan menjadikan anak yg solehah...amin ya rabbal a'lamin...



al-kisah...masa gi check-up on 15th Nov, Dr dh tanya sama ada bersedia utk bersalin on that day sbb dh ada jalan...tp aku rasa berat hati, rs takut pun ada, sbb Dr akan masukkan air utk consistentkan contraction...aku plak dh tau skt drip air nie aku x tahan...so aku decide not to stay and go back home...unfortunately petang tu tanda dh turun and aku terpaksa balik ke spital malam tu jugak...tapi disebabkan contraction yg x consistent, next day morning Dr drip jugak air (which is so painful, yg aku nk elak sgt), then aku bersalin after 2 hours...10.30a.m., a baby girl (3.18kg)..keluar je baby...terus hilang semua sakit...mcm x de pape je...=)

aku bersyukur sangat dengan anugerah Allah buat kami...ALHAMDULILLAH...dan kami sepakat menamakan puteri kami ALYA ADRIANA ;-)

No comments:

Post a Comment

comments;