..::AiN d'HeArTy::..

...::foLLoweRs::...

Monday, January 24, 2011

arghhhhh bosannnnyeeeee


don't what or why i feel so bored with the daily routine of my life...x kiralah di rumah or di opis...feeling like wanna change the routine to be more cheerish, more interesting, but how???

rasanya nk kena pindah ke tempat lain nie...pindah rumah, pindah opis dan mulakan hidup baru with beloved family...tapiiiiii macam mana nk buat semua tu...heiiii commitment terlalu banyak, dan terlalu byk perkara nk dipikirkan sebelum make a move...oh noooooo...masih boleh ke aku afford to face the routine of my life...oh tidakkkk....aku dh bosan, aku dh bosan, aku dh bosannnnnnn...help me sayang!!!

but i do love my life and my family...just the way i live makes me feel so bored...i need a change and i need to make it fast, before "meletupppppp" kabommmm kabommmmm....medey medey...anyone? got better suggestion? uwaaaaa uwaaaaa uwaaaaa

No comments:

Post a Comment

comments;